2000.03.27. és 2011.03.31. között (4022 nap alatt) az alábbi rendszám (pályaszám) tartományba tartozó járművekkel ennyiszer utaztam

JÁRATSZÁM
UTAZÁS
2000.03.27.-2011.03.31.
(alkalom)
2010.
júliusi
változás
2010.
augusztusi
változás
2010.
szeptemberi
változás
2010.
októberi
változás
2010.
novemberi
változás
2010.
decemberi
változás
2011.
januári
változás
2011.
februári
változás
2011.
márciusi
változás
1xx (metro)
2562
9
23
8
20
19
22
16
31
67
9xx (hév)
1442
7
24
13
33
31
27
28
32
37
40xx (vill.)
1317
2
5
-
11
8
7
5
9
11
2xx (metro)
1276
2
4
1
8
13
16
5
12
14
15xx (vill.)
1143
1
3
13
74
25
15
20
22
58
BPI-9xx
1131
3
8
2
21
5
7
17
14
16
BPI-8xx
1107
-
2
-
5
7
5
5
10
18
BPI-7xx
1031
-
3
2
8
2
4
-
2
4
30xx (metro)
925
7
3
-
-
8
11
-
2
-
6xx (hév)
910
3
8
1
9
14
17
10
16
10
3xx (metro)
878
1
6
1
1
4
3
4
2
10
41xx (vill.)
638
3
12
5
3
6
4
5
6
4
BPI-1xx
607
5
4
2
31
5
7
13
11
20
20xx (vill.)
557
10
16
5
8
25
27
12
13
3
BPO-0xx
536
2
5
3
22
8
3
12
14
9
14xx (vill.)
531
-
1
1
4
9
-
3
2
-
BPI-0xx
524
3
5
-
9
6
7
5
4
12
2xx (tr.)
506
-
2
-
7
18
7
19
6
12
BPO-7xx
487
11
14
5
15
10
20
15
18
21
BPI-2xx
477
3
1
1
31
5
4
5
16
16
31xx (metro)
477
-
3
2
4
4
3
-
3
18
FJX
452
-
4
2
27
3
6
8
11
22
BPO-4xx
448
-
5
-
24
3
5
8
16
17
2x-3x-4x (mfav)
405
-
2
2
2
12
11
4
3
7
BPO-1xx
404
-
9
-
11
8
10
5
10
9
43xx (vill.)
372
1
3
1
7
3
3
4
4
2
BPI-5xx
369
1
1
1
12
4
-
-
4
4
BPI-3xx
366
4
8
-
16
3
8
8
5
12
42xx (vill.)
335
2
8
-
1
11
2
3
2
3
FKU
322
2
1
-
4
2
2
4
6
7
9xx (tr.)
322
-
1
-
-
13
21
25
18
22
BPO-5xx
289
1
-
1
16
6
4
4
6
8
13xx (vill.)
257
-
2
-
2
22
-
2
-
-
BPI-6xx
241
-
2
3
9
-
2
5
2
4
BPO-2xx
215
3
-
1
1
3
2
4
4
3
BPO-6xx
199
1
-
2
15
4
6
7
11
6
BPO-8xx
168
-
1
-
4
-
-
2
1
3
BPO-3xx
156
1
3
-
3
2
6
-
9
4
38xx (vill.)
137
-
-
-
-
-
-
-
-
-
FLR
127
-
-
-
9
1
4
5
8
1
33xx (vill.)
114
-
-
-
-
-
-
-
-
-
59xx (vill.)
106
-
-
-
-
-
-
-
-
-
HSJ
98
1
-
-
-
2
-
-
-
-
60xx (vill.)
94
-
-
-
-
-
-
-
-
-
11xx (hév)
88
-
-
-
-
2
-
-
-
-
34xx (vill.)
87
-
-
-
-
-
-
-
-
-
7xx (tr.)
85
-
-
-
-
10
8
5
5
10
32xx (vill.)
74
-
-
-
-
-
-
-
-
-
58xx (vill.)
50
-
-
-
-
-
-
-
-
-
AKD
43
-
-
-
-
-
-
-
-
-
JLA
42
-
-
1
15
-
5
2
-
3
7xx (hév)
42
-
-
-
-
1
-
-
-
-
VID
37
-
-
-
-
-
-
-
-
-
BPI-4xx
33
1
-
-
-
-
-
-
-
-
6xx (tr.)
33
-
-
-
-
2
1
-
3
5
KTK
30
-
-
-
-
-
-
-
-
-
3xx (tr.)
29
-
-
-
-
1
2
-
-
-
8xx (tr.)
25
-
-
-
-
2
-
-
-
-
KXM
22
1
-
-
1
1
1
-
-
-
8xx (hév)
21
-
-
-
-
3
-
-
-
-
JOY
14
-
-
-
-
-
-
-
-
-
4xx (tr.)
14
-
-
-
-
2
4
1
2
-
HFY
10
3
1
1
4
-
1
KPX
8
1
3
-
-
2
-
2
IIG
7
-
-
-
-
-
-
-
-
-
10xx (hév)
7
-
-
-
-
-
-
-
-
-
5x-6x (fogas)
7
-
-
-
-
-
-
-
-
-
GZF
6
2
-
1
-
2
1
HLF
6
3
1
-
1
-
1
KPN
6
-
-
-
-
-
-
-
-
-
LOV
6
-
-
-
-
2
-
-
-
-
JUX
5
-
-
-
-
-
-
-
-
-
KLN
5
-
-
-
-
-
-
-
-
-
HLN
4
3
-
-
-
-
1
LUA
4
1
1
2
-
ELK
3
-
-
-
-
-
-
-
-
-
JVP
3
-
-
-
-
-
-
-
-
-
KWY
3
-
-
-
-
-
-
-
-
-
LUM
3
1
2
-
P-
3
-
-
-
-
-
-
-
-
-
5xx (tr.)
3
-
-
-
-
-
-
-
-
-
JGD
2
-
-
-
-
-
-
-
-
-
KAZ
2
-
-
-
-
-
-
-
-
-
37xx (vill.)
2
-
-
-
-
-
-
-
-
-
LIBEGŐ
2
2
-
-
-
-
-
ACF
1
-
-
-
-
-
-
-
-
-
BPV
1
-
-
-
-
-
-
-
-
-
DZA
1
-
-
-
-
-
-
-
-
-
GAS
1
-
-
-
-
-
-
-
-
-
GAT
1
-
-
-
-
-
-
-
-
-
GNX
1
1
-
-
GOF
1
-
-
-
-
-
-
-
-
-
JNG
1
-
-
-
-
-
-
-
-
-
KOE
1
-
-
-
-
-
-
-
-
-
KTX
1
-
-
-
-
-
-
-
-
-
KYK
1
-
-
-
-
-
-
-
-
-
T-6xx
1
1
-
-
-
-
-
2xx (hév)
1
-
-
-
-
-
-
-
-
-
5xx (hév)
1
-
-
-
-
-
-
-
-
-

VISSZA

KEZDŐLAP